#

Teknoloji

Facebook ve instagram üzerinden alışveriş özelliği geliyor

Facebook doğrudan Facebook ve İnstagram üzerinden satış yapılabilecek özelliği olan Facebook Shops u tanıttı. Detayları haberimizde bulabilirsiniz.

facebook instagram shopping IG

Facebook doğrudan Facebook ve İnstagram üzerinden satış yapılabilecek özelliği olan Facebook Shops u tanıttı. Detayları haberimizde bulabilirsiniz.
Bugüne kadar satışa yönelik işlemlerin doğrudan içerisine giriş yapmamış olan Facebook Inc. e-Ticarete daha büyük bir dalış yapmanın yollarını bulmaya çalıştıktan sonra, COVID-19 salgını Facebook’u bu alanda sonraki büyük adımı atmasını sağladı.

Bugün, Facebook hem Facebook hem de Instagram’da ‘ Shops ‘ uygulamasını başlattı .

Bu uygulaması ile bugüne kadar

Facebook tarafından açıklandığı gibi :

Facebook tarafından açıklandığı gibi :
“Facebook Mağazaları, müşterilerin hem Facebook hem de Instagram’da erişebilmeleri için işletmelerin tek bir çevrimiçi mağaza kurmasını kolaylaştırıyor. Facebook Mağazası oluşturmak ücretsiz ve basit. İşletmeler, kataloglarından öne çıkarmak istedikleri ürünleri seçip özelleştirebiliyorlar. markalarını sergileyen bir kapak resmi ve vurgu renkleri ile dükkanlarının görünüşü ve hissi. Bu, boyutu veya bütçesi ne olursa olsun, herhangi bir satıcıyı işlerini çevrimiçi hale getirebilir ve onlar için uygun olan her yerde ve her zaman müşterilerle bağlantı kurabilir. “

Yakında, Facebook uygun işletmelere, mevcut Facebook Sayfası araçlarınızın bir uzantısı olan yeni bir ‘Mağaza Oluşturucu’ platformuna bağlantı sağlayacak. Mağazalar, Builder Builder’dan ürün listelerini tek tek yükleyebilecek veya mevcut kataloglarından yayın yapmak için mevcut e-Ticaret sağlayıcılarına bağlanabilecek – Facebook’un Shopify , BigCommerce, WooCommerce, ChannelAdvisor, CedCommerce, Cafe24 ile çalışması , Tienda Nube ve Feedonomics bu işlemi kolaylaştırır.

Shop Builder’ın şu an nasıl göründüğüne bir örnek:

Facebook Shops

Facebook’un ana amacı, Mağazalar seçeneğinin bir iş olmaktan çıkararak en üst düzeye çıkarmak için bu süreci olabildiğince basit hale getirmek olacak. Markalar tek bir platformdan Mağazalarını hem Facebook hem de Instagram’da oluşturabilecekler – ancak hemen herkes tarafından kullanılamayacak.

 Facebook bu durumu aşağıdaki açıklamasıyla özetlemiş sürecin ne zaman ve nasıl işlediğine dair bilgilendirmeyle ;

“Bugünden itibaren, Facebook ve Instagram Alışveriş’te küresel olarak tüm işletmelere aşamalı bir mağaza açmaya başlayacağız. Instagram Profil Mağazalarını kullanan ve önümüzdeki birkaç ay içinde erişimi genişletecek uygun işletmelerle başlayacağız. Uygun işletmeler bir e-posta alacak Dükkanı özelleştirmeye hazır olduğunda. “

Her bölge ve / veya işletmenin Mağazalara ne zaman erişebileceği konusunda kesin bir kelime yoktur, ancak belirtildiği gibi, Facebook Sayfa yöneticilerine zamanla daha fazla araç getirdikçe bilgi verecektir.

Ve bu sadece bir başlangıç

Yeni platform içi alışveriş deneyimini en iyi şekilde kolaylaştırmak için Facebook, müşterilerin WhatsApp, Messenger veya Instagram Direct aracılığıyla işletmelere mağaza listelerinden mesaj göndermelerini de kolaylaştıracak. Gelecekte, müşteriler ayrıca bir işletme mağazasını görüntüleyebilecek ve bir haberci akışından da alışveriş yapabilecektir. 

Ülkemizde henüz bu özelliğin ne zaman aktif edileceği belirtilmedi.

Gelişmeleri linehaber.com.tr/teknoloji sayfamızdan iletmeye devam edeceğiz.