#

Ekonomi

Bu ürünlere olan ilgi ramazanda 4 kat arttı

Koronavirüs salgını nedeniyle evlerinde kalan vatandaşlar daha çok bakliyat, makarna, un ve maya tercih etti. Ramazan ayı ile birlikte bu ürün gruplarına olan ilgi 3-4 katına çıktı.

Normal zamana göre ramazan ayında artış gösteren gıda sektöründe makarna ve paket bakliyat satışları arttı. Alışveriş alışkanlıkları bu ürün gruplarında 3-4 katına çıktı. Ramazanda ve korona sürecinde tüketim zirve yaptı.

MARKET VE GIDA KATEGORİSİ 3 KATINA ÇIKTI

Mart ayından bu zamana kadar marketlerde bazı gıda kategorilerinde büyük artış oldu. İnternet üzerinden yapılan alışverişin pandemi süreciyle birlikte market ve gıda kategorisinde oldukça fazla. İnternet satışları çok hızlı bir şekilde arttı. Normal şartların çok üzerinde olan online satışlar hemen hemen 2-3 katına çıktı.