#

Giriş:

Son Güncelleme:

Magazin

Çaycı Hüseyin: Bir gün öleceğiz bu sefer de ‘Yok canım ölmedi, yaşıyor’ diyecekler

Çaycı Hüseyin olarak bilinen ve sosyal medyada sıkça ‘öldü’ paylaşımlarıyla anılan oyuncu Alparslan Özmol, “Koronavirüsten öldü dediler, uçak kazasında öldü dediler. Bir gün öleceğiz, bu sefer de ‘Yok canım ölmedi, yaşıyor’ diyecekler. Arkadaşlar, ben yaşıyorum. Öldüğüm zaman size haber vereceğim. Adamı hasta etmeyin” dedi.

Çaycı Hüseyin olarak bilinen ve sosyal medyada sürekli öldüğü yönünde iddialara konu olan Alparslan Özmol, konuştu. Hakkında sosyal medyada sık sık ‘öldü’ paylaşımları yapılmasının kendisine anlamsız geldiğini söyleyen Özmol, ölüm haberleri yerine işiyle anılmak istediğini belirterek, “Öldü haberleri sürekli oluyor. Sosyal platformlarda insanlarımız kullanmaya başladı. Bunların telif yasaları da var. Mizah toplumumuzun güzel bir noktası. Mizah olmadan yaşayamayız ama kaliteli mizah önemli. Mizahın içeriği çok önemli. Öldükten sonra bir kere mizah yaparsın ama süreç sürekli öldü haberleriyle geçerse, insanların yakınlarına da zarar veriyor. Koronadan öldü dediler, uçak kazasında öldü dediler. Benim üzerimden öldü haberlerinin çıkması anlamsız geliyor” diye konuştu.

‘ANLAMSIZ ESPRİLER YAPILIYOR’

İnternette fenomen olmak isteyenler ile internet sitelerinin takipçi sayısını artırmak isteyen kişilerin ‘öldü’ haberlerine yer verdiğini belirten Özmol, “Bir görselimi alıp, internet sitesine koyup, ‘Şok şok şok, Çaycı Hüseyin’e bir şey oldu’ yazıyorlar. Tıkladığında içeriğinde oyun sitesi çıkıyor. Bir tık uğruna şerefini satmak gibi bir şey oluyor. Sürekli ‘Öldün mü ağabey? Cenazen Konya’dan kalktı. Konya’da deniz mi var?’ gibi anlamsız espriler yapılıyor. Bir gün öleceğiz bu sefer de inanmayacaklar. O zaman da ‘Yok canım ölmedi, yaşıyor’ diyecekler. Bizim camiada zaten öldükten sonra değerin artar. Ama ben ölmeden, ‘öldü’ diye gündeme gelmek ve ekranlara bir proje yapmadan gelmek anlamsız geliyor. Arkadaşlar, ben yaşıyorum. Öldüğüm zaman size haber vereceğim. Adamı hasta etmeyin” ifadelerini kullandı.

 

Magazin

Acun Ilıcalı iki kere teklifte bulunmuş!

Haber Giriş:

on

İbo Show’a çıktığı kapalı elbise sebebiyle günlerdir konuşulan oryantal Didem 2. Sayfa’ya konuk oldu. Oryantal Didem Survivor itirafıyla şaşırttı. Acun Ilıcalı’dan iki kere teklif geldiğini söyleyen Didem Survivor hayalini açıkladı.

İbrahim Tatlıses’in davetiyle yılbaşı gecesi İbo Show’a çıkan oryantal Didem kıyafeti sebebiyle uzun süre gündemde kaldı. Didem Kınalı yaptığı açıklamada ise kanal tarafından uyarıldığını bu sebeple de kapalı bir kıyafet giymek durumunda kaldığını açıkladı.

Oryantal Didem bugün de Müge ve Gülşen’le 2. Sayfa programına konuk oldu.

Acun Ilıcalı tarafından iki kez Survivor için teklif aldığını ancak böcek ve yılanlardan dolayı reddetmek zorunda kaldığını söyleyen Didem hayalinin denizden çıkarak geleceği adada dans etmek istediğini söyledi.

Oryantal Didem ayrıca, Survivor’ı izlemeyi çok sevdiğini yeni sezonu iple çektiğini belirtirken, Birleşme Partisi’nde sahne almayı da istediğini ifade etti.

Devam Et

Magazin

TikTok fenomenleri ne kadar para kazanıyor?

Haber Giriş:

on

Çinli ByteDance şirketine bağlı olarak faaliyet gösteren TikTok’un dünya genelinde 700 milyondan fazla kullanıcısı bulunuyor. Popülerliği gittikçe artan video paylaşım platformu, popüler kültüre yeni fenomenler kazandırmaya devam ediyor. Bu kişierin yaptığı paylaşımlardan ne kadar para kazandıkları ise büyük bir merak konusu olmaya devam ediyor. Bununla birlikte, Youtube ve Instagram gibi reklam gelirlerini fenomenleriyle paylaşmayan Tiktok’ta para kazanmanın en etkili yolları arasında sponsorluk anlaşmaları ve şarkı tanıtımı bulunuyor. Tek bir videodan alınan ücret ise 5 bin ile 8 bin dolar arasında değişiyor.

Video oluşturma platformu TikTok, yeni nesil dijital yıldızların doğmasını sağladı ve popülaritesi her geçen gün büyüyor. Ancak, birçok içerik oluşturucu için tek başına TikTok’tan para kazanmak oldukça zor.

TİKTOK REKLAM GELİRLERİNİ FENOMENLERLE PAYLAŞMIYOR

Çünkü, fenomenlerle reklam gelirlerinin belirli bir yüzdesini paylaşan YouTube veya Facebook’tan farklı olarak, TikTok, kullanıcılarıyla reklam gelirlerini paylaşmıyor. Çin merkezli sosyal medya devi bunun yerine, fenomenlere sanal “hediyeler” sunuyor.

Ya da 30 günlük bir süre içinde en az 10 bin takipçisi bulunan ve 100 bin video görüntülemesi olan kullanıcılara İçerik Oluşturucu Fonu aracılığıyla ödeme yapıyor.

Business Insider’a konuşan “TikToker”lara göre, İçerik Oluşturucu Fonu ödemeleri yalnızca görüntülemelere göre hesaplanmamıyor. Buna göre, bin video oynatma için platformda yalnızca birkaç kuruş gelir elde edebiliyor.

Şu anda 2,1 milyon TikTok takipçisi olan ve kişisel finans alanında paylaşım yapan Preston Seo, Insider ile paylaştığı belgelere göre Ocak 2021 ile Mayıs 2021 arasında İçerik Oluşturucu Fonu’ndan toplam bin 664 dolar kazandı. Hesabı aracılığı günde ortalama 9 ila 38 dolar arasında kazandığını bildirdi.

CANLI YAYINDA SANAL HEDİYE YÖNTEMİ

Bununla birlikte, İçerik Oluşturucu Fonu, TikTok kullanıcıları için tek uygulama içi para kazanma aracı değil.

Bazı TikToker’lar ayrıca canlı yayınlar sırasında nakde dönüştürülebilen sanal “hediyeler” alarak para kazanıyor. ASMR içerik yaratıcısı Lucy Davis, canlı yayın yaptığı her seferinde 20 ile 300 dolar arasında kazandığını açıkladı.

MARKA ANLAŞMALARI VE ŞARKI TANITIMI EN ÇOK GELİR GETİREN YÖNTEMLER

Bunun yanı sıra İçerik Oluşturucu Fonu’ndan gelen ödemeler faturaları tek başına ödemediğinden, birçok influencer TikTok’tan para kazanmak için marka anlaşmaları ve şarkı promosyonları üzerinde çalışıyor.

ABD’de yaşayan bir TikTok fenomeni olan Symphony Clarke, sponsorlu bir gönderi için 350 ila 600 dolar arasında ücret aldığını söyledi.

Diğer taraftan, TikToker olarak para kazanmanın en popüler yollarından biri de videolarda şarkı tanıtımı yapmak. Müzik şirketleri, yeni bir parçayı viral hale getirmek için düzenli olarak TikTok kullanıcılarına uygulamada yayınlamaları için ödeme yapıyor.

TEK BİR ŞARKI İÇİN 750 DOLAR

Uygulamada 10 milyondan fazla takipçisi olan TikTok fenomenleri Nicole, Natalie ve Nika Taylor, bir şarkıyı tek bir videoda tanıtmak için 750 dolar, iki video için bin 400 dolar ve üç video için iki bin dolar aldıklarını açıkladı.

Ancak, Los Angeles’ta faaliyet gösteren medya şirketi Flighthouse’da müzik pazarlamasından sorumlu olan Austin Georgas, daha az takipçisi olan mikro etkileyiciler için oranların daha değişken olduğunu, ödemenin 150 dolardan 20 dolara kadar düşebileceğini söyledi.

İŞTE POPÜLER TİKTOK FENOMENLERİNİN KAZANÇLARI

Vi Long, 1 milyon takipçi, aylık 17 bin dolar -32 bin dolar

Lucy Davis, 512 bin takipçi, canlı yayın başına 20 dolar-300 dolar

Preston Seo, 1,6 milyon takipçi, aylık 4 bin 578 bin dolar-13 bin 644 dolar

Victoria Paris, 1 milyon takipçi, aylık 2 bin 766 dolar-9 bin 126 dolar

Harry Raftus, 1,1 milyon takipçi, sponsorlu kampanya başına 4 bin dolar -5 bin dolar

McFarland Ailesi (baba ve iki oğlu), 2,9 milyon takipçi, sponsorlu gönderi başına 5 bin dolar- 8 bin dolar

Devam Et

Magazin

iPhone 13’e rakip geliyor! çıkış tarihi sızdı

Haber Giriş:

on

Güney Koreli teknoloji devi Samsung’un, Apple’ın iPhone 13 modeline rakip olması beklenen akıllı telefonu Galaxy S22’nin çıkış tarihi için yeni bir iddia ortaya atıldı. Görünüşe göre Samsung, Galaxy S22, Galaxy S22 Plus ve Galaxy S22 Ultra’dan oluşacağı düşünülen yeni akıllı telefon serisini tanıtmak için çok uzun bir süre beklemeyecek. İşte kaynaklara göre, Galaxy S22 serisinin çıkış tarihi ve özellikleri…

2021 yılında Samsung, Apple, Xiaomi ve Oppo gibi birçok şirket en yeni amiral gemisi akıllı telefon modellerini tanıtarak kullanıcıların beğenisine sundu. 2022 yılı ise akıllı telefon endüstrisi adına yoğun geçecek gibi görünüyor. Bunun nedenlerinden biri Xiaomi’nin merakla beklenen Xiaomi 12 Ultra modeli ve Apple’ın iPhone 14 modeli olurken, bir diğer nedeni de Samsung Galaxy S22 serisi olarak karşımıza çıkıyor. Samsung’un Galaxy S22, Galaxy S22 Plus ve Galaxy S22 Ultra’dan oluşması beklenen Galaxy S22 serisini yakında açıklaması düşünülürken, Güney Kore’den eylül ayında tanıtılan iPhone 13’ün de doğal rakibi olacak Galaxy S22’nin çıkış tarihine yönelik önemli bir iddia geldi.

GALAXY S22 NE ZAMAN TANITILACAK?

İddialara göre Samsung, Galaxy S22 serisini 8 Şubat’ta düzenlenecek Galaxy Unpacked etkinliğinde tanıtılacak. 9 Şubat’ta ön siparişler başlayacak ve 24 Şubat’tan itibaren telefonlar satışa sunulacak.

Öte yandan, Samsung tarafından 8 Şubat’ta yapılacak etkinliğin onaylandığı ve Ocak ayının sonuna kadar etkinlik davetiyesi gönderme konusunun konuşulduğu öne sürülüyor.

SAMSUNG, MWC 2022’Yİ BEKLEMEYECEK

Eğer söz konusu iddia doğruysa, bu aynı zamanda Samsung’un yeni telefonlarını 28 Şubat 2022 – 3 Mar 2022 tarihleri arasında Barcelona’da düzenlenecek 2022 Mobil Dünya Kongresi’nde (MWC 2022) lanse etmeyeceği anlamına geliyor.

GALAXY S22 SERİSİNİN ÖZELLİKLERİ, TASARIMI VE FİYATI

Galaxy S22 için Galaxy S21’e benzer bir tasarım beklentisi var. Ayrıca Galaxy S22’nin 6.01 inç 120 Hz ekran ile geleceği konuşuluyor. Galaxy S22 Plus 6.55 inç 120 Hz ekrana ve Galaxy S22 Ultra ise 6.81 inç 120 Hz ekrana sahip olabilir.

Galaxy S22 Ultra’nın dahili S Pen yuvasına sahip olacağı ve böylece tasarımından, yazılımsal bazı özelliklere kadar bir Note serisi telefon gibi olacağı iddia ediliyor.

Galaxy Note serisinin akıbeti ise hala tartışılıyor. Galaxy S22 Ultra’nın Note’un özelliklerini kazanması ile birlikte bu tartışmanın daha da alevlenmesi bekleniyor.

S22 ve S22 Plus’ın sırasıyla 3.800 mAh ve 4.000 mAh pil ile destekleneceği konuşulurken, Galaxy S22 Ultra’da bu değer 5.000 mAh olabilir. Daha hızlı bir şarj desteği de söylenenler arasında.

Pazara göre Snapdragon 8 Gen 1 veya Exynos 2100 işlemci ile destekleneceği paylaşılan Samsung Galaxy S22 serisinin 799 dolarla 1000 dolar arasında değişen bir fiyat aralığı ile gelmesi bekleniyor. Dikkat çeken bir beklenti, Galaxy S22 serisinin Galaxy S22’ye benzer bir fiyatlandırmaya sahip olması.

Ancak Samsung henüz Galaxy S22 serisi hakkında resmi bir bilgi sunmadı.

Devam Et

Trend